• Meer dan 43.000 tevreden klanten gingen u voor
  • 4,8 van 5 sterren

Een dag uit het leven van een Storemanager bij Eurobox Self Storage

Werken bij Eurobox? Wat doet een storemanager op een werkdag? Een van onze vaste krachten heeft zijn dag beschreven, lees meer onder de foto!  

Een dag uit het leven van een Storemanager bij Eurobox Self Storage

Eén van de voordelen van het hebben van kinderen, is dat je vrijwel nooit een wekker hoeft te zetten. Zoals elke dag wordt er ook vandaag precies om 07:10 uur vanuit de slaapkamer naast mijn slaapkamer hard geroepen: Papa, mama jullie moeten mij ophalen. Zoals je zult begrijpen, mijn zoon is wakker en hij staat gelijk aan. Vanaf dat moment gaat de automatische piloot aan voor het ochtend ritueel. Douchen, aankleden, ontbijten en in de auto naar het kinderdagverblijf. Daarna vervolg ik mijn weg naar Eurobox Self Storage.

Eenmaal aangekomen bij Eurobox Self Storage moet ik altijd eerst even bij komen van de hectische ochtend onder het genot van een koud glas water. Zoals elke ochtend begin ik de dag met het nakijken van mijn agenda. Welke afspraken heb ik die dag staan en hoe laat komen deze klanten. Verder check of onze verhuisbus en aanhangwagen gereserveerd zijn. Vervolgens kan ik een planning maken voor de hele dag. Om daarna te beginnen met een controle ronde lopen door het pand. Tijdens deze ronde ga ik op zoek naar opslagruimtes die opgezegd zijn en leeg opgeleverd moeten zijn en maak ik direct het pand weer netjes. Onze klanten hebben tussen 06:00 uur en 23:00 uur toegang tot hun opslagruimte. Onze receptie is geopend van maandag tot en met vrijdag van 09:00 uur tot 18:00 uur en op zaterdag van 10:00 uur tot 16:00. Dit houdt in dat er niet altijd personeel aanwezig is tijdens de openingstijden voor klanten. Daarom kijk ik na de controle ronde altijd even de camera beelden terug van de momenten dat we afwezig waren om te controleren of er niks ‘’vreemds’’ gebeurd is.  

Na alle veiligheidschecks is het tijd voor het administratieve gedeelte van de dag. Eerst pluis ik mijn mailbox volledig uit en handel ik direct alle aanvragen en overige e-mail af. Ik probeer altijd telefonisch contact te krijgen met klanten die een offerte aanvraag hebben gedaan, zodat ik een offerte op maat kan aanbieden. Ervaring leert dat klanten het vaak lastig vinden om in te schatten welk formaat opslagruimte hij/zij nodig heeft. Na een kort telefoon gesprek is het voor de klant vaak helder welk formaat opslagruimte er nodig is. Is de opslagruimte op korte termijn nodig, dan wordt er direct een afspraak gemaakt om de verschillende formaten opslagruimtes te komen bekijken. Mocht de opslagruimte pas over langere tijd nodig zijn, dan maak ik een nieuwe belafspraak voor in de toekomst. Als storemanager ben ik ook verantwoordelijk voor de financiële administratie. Elke dag moet er een bestand worden aangemaakt en aangeboden bij de bank zodat de maandelijkse huur tijdig bij alle klanten automatisch wordt afgeschreven. Verder verwerk ik direct alle betalingen die er binnen zijn gekomen en welke eruit zijn gegaan. Al mijn vaste dagelijks vaste werkzaamheden zijn hiermee afgerond.

De rest van de dag staat in het teken van afspraken met klanten voor een rondleiding door het pand, e-mail behouden, telefoontjes beantwoorden, het pand netjes houden en bestaande klanten te woord te staan. Vooral de rondleidingen met klanten zijn van groot belang. Onze klanten kiezen ter plaatse het juiste formaat opslagruimte waarna de huurovereenkomst wordt opgesteld. Bij Eurobox Self Storage zit u niet vast aan huurovereenkomsten voor de lange termijn. Wij hanteren namelijk een opzeg termijn van maar veertien dagen. Dit is ideaal aangezien het van te voren vaak lastig is om in te schatten hoe lang een verhuizing of verbouwing gaat duren.

Voordat ik het weet is het ondertussen al tegen 18:00 uur. Dat houdt in dat de werkdag weer moet worden afgesloten. Op dat moment worden de verhuisbus en de aanhangwagen weer terug gebracht door de klanten die deze vandaag gehuurd hebben. Uiteraard controleer ik deze op eventuele gebreken en opgelopen schade. Mocht alles in orde zijn betaal ik direct de borg terug, dat doen we altijd gelijk. Vervolgens wordt het tijd om de dag af te sluiten en nogmaals een controle ronde te lopen door het pand. Als dit allemaal gedaan is kan ik met een gerust hart de deur weer op slot draaien en weer naar huis te rijden. De bewaking neemt het van mij over.

Ik ben in de bevoorrechte positie dat het eten elke dag klaar staat en de kinderen al zijn opgehaald van de kinderopvang. Ik kan dus direct aanschuiven. Na het eten snel nog even spelen met de kinderen en vervolgens is het bedtijd voor de kinderen. Als de kinderen op bed liggen, dan wordt het voor mij tijd om op de bank neer te ploffen en de dag te beëindigen. 


Eurobox Self Storage Breda

25 april 2024

De bouw van Eurobox Self Storage in Breda is van start gegaan! Na de sloop in januari 2024, gevolgd door het bouwrijp maken van het terrein, zijn nu de eerste palen in de grond gegaan.

Sloop bestaande gebouw Spinveld 25 in Breda

18 februari 2024

Ontdek de laatste updates over de bouw van Eurobox Self Storage in Breda. Huur binnenkort opslagruimte in diverse formaten met uitstekende beveiliging en aanvullende diensten.

Scroll naar boven